Monday, November 15, 2010

sedang asik becinta....


Hye…


Ermmm

Nothing to say

Hepi bahagia seronok suka klaka

Dh lama menyingle kan diri

Rasanya dh tiba masanya berkomitmen

111110

“im yours”

Ulp… parkkkkk

Sakit…bukan mimpi….

Seyes ke ni???????????

Seminggu kot kenal

Dh declare bagai..

How????

Xtau ape sebab dia pilih aku

Dr cite dia aku ni bottom list la

Tp tetap dia pilih aku

Y????

Aku malas nk tye..

Kang baru je kapel dh putus..

Btw dia xla hot sgt kot

Tp okla..

So far dia best n best la..

Ape lg mau ckp??

Tgh bahagia kot..

Tgu la nnt aku post bila tgh suam2 kuku nnt..

Merana la korg baca…

Keh3..

Ape2 pn aku try my best la buat dia hepi..

Hope dia pn sama..

Aku dh tepaksa ye meninggalkan segala skandal yg

agak ramai tu..

Demi dia…

Hope skandal2 aku faham…

Pas aku putus nnt aku cari korang balik..hoho

Biarla 10 tahun pun kan…

Mana tau aku plak hot masa tu…

Erkkkk..



*cinta cyber ko tetap aku yg punye.....




No comments:

Post a Comment