Thursday, November 25, 2010

blur....

oit

arini aku dh cukup bosan nk meeting

sepanjang minggu ni aku asik meeting je

cam dh xde keje lain dh

jap lg meeting

petang plak meeting lagi

dhla jauh nun kt parlimen tu

si menteri ni pn watla dekat2

jenuh kami plak nk  ke sana

kecoh tol

masanya akan tiba gak

tak lama dah

aku nerves xhengat

macam mana lepas ni??

masih cam dulu ke??

atau akan jadi lain??

wait n see je la

huhu

so far aku hepi dgn life skrg

ada si dia yg always wat aku hepi

hope lama la aku dgn dia

tp jiwa kacau nk flirt dgn org lain

pas fikir masak2

aku rasa baik pandai makan pandai simpan

keh3

duit bulan ni buat aku sesak nafas

seyes aku dh paras leher

nk tgu 20122010 macam lmbt gile lg

mana aku nk korek??

owh mereka2 yg berhutang...

sila bayar hutang anda!

jasa anda amat diperlukan skrg!



*adakah aku masih cinta kt cinta cyber aku???
** yesss dah berkurang....
***dh x excited dah dgn dia.....

No comments:

Post a Comment