Monday, November 29, 2010

malas

oit

aku bgn awal tp malas nk g keje awal

aku msj staf ckp masuk tgh ari n suh dia bgtau bos

dia xbgtau coz dia ckp mana ada peraturan suka2 nak

masuk tghari??

erkkkkk

so dia ckp masuk je tghari nnt dia pandaila goreng

baik sungguhla staf aku ni

oleh kerana aku lg baik

makanya aku pn apply cuti utk arini

so jap lg aku bole sesuka ati balik umah

haha

kemalasan ni datang sebab aktiviti yg full weekend lepas

jumaat mlm berdansa di ibu kota

pastu lepaking kt tasik idaman

balik tdo kol 10 dh ke umah baru

amik kunci cuci2 kemas2 pindah

pindah plak ujan n lif plak xleh befungsi

tambah duit suh naik tangga

cilaka punye pengkid hodoh!

semalam plak pasang cermin bagai

angkat tv yg berat tu naik umah

tp lupa xde antena

jadi mengadap lah tv tu tanpa siaran

sambil berusaha membantu farol mendapatkan teman

kesudahannya aktiviti biologi saja

keh3

ish banyak keje plak

daaa...

*kemut? hehe

2 comments: