Monday, November 22, 2010

MENGANTUK!!!!!!!!!!!!!!

aiii

ari yang mengantuk

letih layan fikiran yang melayang2

xfikir sendiri sakit

klu fikir dituduh selfish plak

bosan!

raya haji@qurban@aidil adha dh lepas

seyes seronok dpt beraya kt umah farol,alan n my hubby..

umah kt kg ada wat korban xreti nk balik

umah org tau plak aku tuju

hmmmm...ape2 la...

nmpknya rezeki xpanjang dok ixora..

kna kuar ASAP dr umah tu

xtau salah ape ntah

kwn2 ckp ada masalah j*&^%$

tp aku ckp dia pye sukala

umah dia

pasni dok la dgn hantu bungkus

thanks farol n alan teman rayap2 cari umah

finally aku sedar kete aku isi guna air bukan petrol

mana taknya semudah kata meluncur bahasa

arahan ditutur diserikan dengan ungkapan

malas nk isi minyak

ibaratnya hanya aku yang punya roda

dan aku kaya raya

hahaha

aku xtau nak gelak sedih or what

kang terluncur lagi bahasa

tak yah berkira sangat la

erk....

sori....

aku try positif....

fikir2kan dan selamat beramal...

**serba salah dengan baris 13 hingga last....
    xpela...kt sini je nk luahkan....hope faham la ye...

2 comments: