Wednesday, November 10, 2010

m i in luv???????

pagi sume..

erkkkk

seyes arini mata sakit coz tdo lmbt

nasib la nek lif td ada pencuci mata
seyes HOT gile yg membukak mata aku

rasa horny tiba2...keh3

arini cm biasa on time

tp rasa tekejut nk mati bila mamat nek honda yg hon

aku aritu tiba2 ada kt sebelah aku

grrrr....geram dgn ko!!!!

          kamal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          al** J* add aku kt fb?????

wah cmtu la??

tiba2 je kol 1045 dpt ym dari alan

bgtau ayat diatas tu

seyes hangat ni

cinta cyber aku nk dikebas org!!!

cis!


btw....xpela cinta cyber tu dialam maya je
skrg ni aku tgh pening ni

xtau aku dh jatuh cinta ke??

dh brape bulan dok single mingle

asik beskandal je

dh tiba masanya aku serius dlm hubungan

ye ke???

xtakut ke banana fruit two times??

adatla putus kapel sambung balik cari lain

kan....

malam td jumpa mr vampire

bwk g klinik mkn2 ringan2 mkn2 lagi

borak pasal dia ex dia ex aku plan dia

sampai 3 pagi tu

then balik sambung msj2 ym

aku pn gatal ckp kt dia aku gila suka kt dia

aku nk becinta dgn dia

direct tu!!!

dia pn setuju gak!!!

pastu pas 5 minit aku msj balik

seyes ke??? aku tanya coz aku mula keliru
dia ckp seyes!

tiba2 alarm bunyi

huh...mimpi rupanya....keh3

agak2 bila la mimpi tu jd nyata?

bosanla single n ramai skandal

jmpa main2 cinta balik

sok nye pn sama

xpuas!!

nk kapel plak la

nak ada org care syg cinta

huh~~

ish xde keje ke aku ni

kla chow

*cinta cyber, ko tetap pujaan hatiku...kih3
**suprise coz vampire msj pg2 wish morning...arghhhhhhhhhhh
    pliz tell me dat u luv me!!!!

No comments:

Post a Comment