Tuesday, November 30, 2010

maafkan saya bos...

entri arini adalah khas utk bos saya

maafkan saya bos
arini sy masuk lambat kul 859 pagi
saya betul2 mintak maaf coz saya bangun lambat arini

bos..
saya nk crite kronologi saya dtg lambat arini

sy baru pindah umah
sy sgt sedih coz sy tpksa pindah dr apartment ke flat je
xpayahla sy cite nape sy pindah ye bos..
dok umah baru ni faham2 la kan bos
susah nk sesuaikan diri
tambahan pula penat pindah angkut barang xilang lagi
malam td tv umah sy baru je dpt siaran
tp sy masih xsuka
sy gigih usaha dptkan semula line internet sy
selepas berjaya saya pun mulalah online
pada waktu itu jam sudah kul 1 pagi
hosmet sy dh mematikan dirinya di biliknya
selepas agak bosan saya pn try tgk cite my girl kt tonton.com.my
tetapi ianya sgt mengecewakan apabila tpksa menunggu 5 tahun baru sy bole tgk cite itu
pukul 2 sudah tp sy masih tidak puas lg
jadi saya pun trn ke kete saya ambil vcd yg alan pinjamkan
bukan vcd 1 kaler tp vcd gossip girl xoxo keh3
sy xminat sgt pn cite tu tp sy tepaksa tgk coz sy sgt bosan gila
sy pn menonton cerita itu dgn khusyuk sekali
setelah 3 episod dan jam dah kol 315 mata sy sgt mengantuk pula
tp sy lupa sy belum mandi n solat isyak
jd sy pn mandi dan solat
selepas itu mata sy jd segar kembali
makanya sy pn menonton lg cite itu utk episod seterusnya
jam sudah pukul 430 dan mata sudah berat
saya set jam kol 630 pagi nk solat subuh dan joging sebelum pegi keje
setelah jam berbunyi sy rasa masih awal lg
jadi tanpa set balik jam saya pn tetido
kesudahannya saya tersedar pada pukul 813 pagi
dengan rasa yg sgt malas saya besiap macam saya xlambat
jalan x jem sgt x macm klu sy kuar kol 8
dan saya smpi opis lg seminit nk kol 9

begitulah kisah saya bos..
maafkan saya...

cettt
penat je reka alasan dtg lambat
rupa2nya bos2 aku sume xde..
hampeh!!

No comments:

Post a Comment